לביטול או החזר הזמנה
נא למלא את הטופס הבא ...
שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
מדיניות החזרת מוצרים
המשתמש רשאי לבטל את ההזמנה או לשנות אותה בדרכים המפורטות להלן בלבד:
באמצעות שליחת הודעה במערכת ההודעות של האתר
באמצעות מוקד שרות לקוחות בוואטסאפ שמספרו 054-7747132
באמצעות תקשורת אלקטרונית שכתובתה [email protected] (להלן: "הודעת ביטול")
תאריך הביטול/שינוי הקובע יהיה תאריך קבלת פקס/מייל במשרדי מפעילת האתר או מועד ביצוע שיחת הטלפון. במידה ויום קבלת ההודעה בכתב הינו יום מנוחה בארץ או במידה והביטול יעשה לאחר השעה ארבע, ייחשב יום הביטול מיום העבודה הראשון שלאחריו.
ביטול הזמנה על ידי משתמש יהיה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו מכוחו ובהתאם לתנאים המפורטים להלן:
המשתמש רשאי לבטל הזמנה בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת תעודת המשלוח והחשבונית, לפי המאוחר מהם. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן), רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי או סביר. לאחר מתן הודעת ביטול יהיה על המשתמש להחזיר את המוצר למחסני הספק או לחילופין, לבקש מהספק שישלח שליח לביתו לאיסוף המוצר והחזרתו לספק. שליחות האיסוף תעשה ע"פ יכולתו של הספק ובמימון נוסף ע"י המשתמש.
בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור מפעילת האתר תהא רשאית, אך אינה חייבת, לחייב את המשתמש בדמי ביטול בשיעור של 5%.
במידה ונרכש מוצר מקטגוריית ריהוט ולקוח מעוניין בהשבתו, עלות השבת הפריט יעמוד על סך של 150 ש"ח, במידה ומתבצע דרך החברה.
במקרה בו המוצרים אותם קיבל המשתמש לא היו תקינים בעת קבלתם, לא יחויב המשתמש בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול. היה וקיבל המשתמש מוצר פגום ולא תקין, יעשה כל מאמץ להציע לו להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם המשתמש יקבל את ההצעה, ישלח אליו המוצר החדש לאחר החזרת המוצר הפגום. אם החליט המשתמש לסרב להצעה, כספו יושב לו.
המשתמש אינו רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול שאריזתם המקורית נפתחה ו/או מוצרים פסידים ו/או שרותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן ו/או מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה ובכל אלא אם התברר שהם פגומים ובמקרה זה יוכל לבטל את העסקה ולא יחויב בדמי ביטול. במקרה של מוצר פגום המשתמש ישלח לספק הודעת ביטול כמפורט לעיל בצירוף חשבונית המס שקיבל ומכתב המתאר את הבעיה במוצר.
לאחר שהספק יקבל את פניית המשתמש, יפעל הספק כאמור לעיל, והמשתמש יוכל לקבל את המוצר בשנית, במידה והמוצר יהיה במלאי. אם המוצר איננו במלאי יושב למשתמש כספו במלואו. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיפים 14 ג ו – 14ה לחוק הגנת הצרכן ו/או בתקנות.
כתובתנו להשבת מוצר: רחוב היצירה 28 רמת גן מיקוד 5252168
ניתן להשיב פיזית מוצרים במשרדי החברה בימים א'-ה' בין השעות 13.00-16.00 בתיאום טלפוני מראש בוואטסאפ 054-7747132
לביטול או החזר הזמנה
נא למלא את הטופס הבא ...
שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
מדיניות החזרת מוצרים
המשתמש רשאי לבטל את ההזמנה או לשנות אותה בדרכים המפורטות להלן בלבד:
באמצעות שליחת הודעה במערכת ההודעות של האתר
באמצעות מוקד שרות לקוחות בוואטסאפ שמספרו 054-7747132
באמצעות תקשורת אלקטרונית שכתובתה [email protected] (להלן: "הודעת ביטול")
תאריך הביטול/שינוי הקובע יהיה תאריך קבלת פקס/מייל במשרדי מפעילת האתר או מועד ביצוע שיחת הטלפון. במידה ויום קבלת ההודעה בכתב הינו יום מנוחה בארץ או במידה והביטול יעשה לאחר השעה ארבע, ייחשב יום הביטול מיום העבודה הראשון שלאחריו.
ביטול הזמנה על ידי משתמש יהיה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו מכוחו ובהתאם לתנאים המפורטים להלן:
המשתמש רשאי לבטל הזמנה בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת תעודת המשלוח והחשבונית, לפי המאוחר מהם. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן), רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי או סביר. לאחר מתן הודעת ביטול יהיה על המשתמש להחזיר את המוצר למחסני הספק או לחילופין, לבקש מהספק שישלח שליח לביתו לאיסוף המוצר והחזרתו לספק. שליחות האיסוף תעשה ע"פ יכולתו של הספק ובמימון נוסף ע"י המשתמש.
בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור מפעילת האתר תהא רשאית, אך אינה חייבת, לחייב את המשתמש בדמי ביטול בשיעור של 5%.
במידה ונרכש מוצר מקטגוריית ריהוט ולקוח מעוניין בהשבתו, עלות השבת הפריט יעמוד על סך של 150 ש"ח, במידה ומתבצע דרך החברה.
במקרה בו המוצרים אותם קיבל המשתמש לא היו תקינים בעת קבלתם, לא יחויב המשתמש בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול. היה וקיבל המשתמש מוצר פגום ולא תקין, יעשה כל מאמץ להציע לו להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם המשתמש יקבל את ההצעה, ישלח אליו המוצר החדש לאחר החזרת המוצר הפגום. אם החליט המשתמש לסרב להצעה, כספו יושב לו.
המשתמש אינו רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול שאריזתם המקורית נפתחה ו/או מוצרים פסידים ו/או שרותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן ו/או מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה ובכל אלא אם התברר שהם פגומים ובמקרה זה יוכל לבטל את העסקה ולא יחויב בדמי ביטול. במקרה של מוצר פגום המשתמש ישלח לספק הודעת ביטול כמפורט לעיל בצירוף חשבונית המס שקיבל ומכתב המתאר את הבעיה במוצר.
לאחר שהספק יקבל את פניית המשתמש, יפעל הספק כאמור לעיל, והמשתמש יוכל לקבל את המוצר בשנית, במידה והמוצר יהיה במלאי. אם המוצר איננו במלאי יושב למשתמש כספו במלואו. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיפים 14 ג ו – 14ה לחוק הגנת הצרכן ו/או בתקנות.
כתובתנו להשבת מוצר: רחוב היצירה 28 רמת גן מיקוד 5252168
ניתן להשיב פיזית מוצרים במשרדי החברה בימים א'-ה' בין השעות 13.00-16.00 בתיאום טלפוני מראש בוואטסאפ 054-7747132